Logo
14. oktober 2024

Nettside for Teppemagasinet AS

Teppemagasinet AS, som kanskje er Hortens eldste bedrift, valgte Klistr AS som leverandør av nettsiden, domene og epost når de skulle komme seg på nett.



Vi er glade for å kunne være leverandør til denne bedriften som vi vil si er Hortens beste på service. Det er alltid blide folk bak disken og man får gode råd som man i dag ikke får hos de store kjedene.

Gå til teppemagasinet.no
Av Ole-Petter Ortveit 3. november 2024
Bad og Rehabilitering AS er en bedrift som driver med alt av rehabilitering innen tømrer og flis/ murertjenester med nedslagsfelt i Trondheim. Bad og Rehabilitering AS innehar yrkesstolthet langt utover det normale, prosjektet er derfor ikke ferdig før vi mener resultatet er perfekt og du som kunde sier deg enig! Akkurat som Klistr.no sin visjon også. Bedriften har mesterbrev i tømrerfaget, er Godkjent Våtromsbedrift i henhold til Byggebransjens våtromsnorm og innehar sentral godkjenning fra Direktoratet for byggkvalitet. Dette sikrer deg som kunde seriøsitet og trygghet, noe som gjenspeiler seg fra A til Å gjennom hele prosjektet. Vi er glade for å kunne være leverandør til denne bedriften som alltid har blide folk bak rattet og man får gode råd som man i dag ikke får hos de store kjedene.
Av Ole-Petter Ortveit 24. juli 2022
Når det kommer til søkemotoroptimalisering (SEO), finnes det ikke noe magisk formel som umiddelbart sender nettstedet ditt til førsteplass i Google-søkene. Men det er noen grunnleggende prinsipper du bør følge som et flott utgangspunkt. Her er de 5 beste SEO-praksisene å begynne med:  #1 Skriv for mennesker, ikke for søkemotorer Skriv alltid originalt, interessant, høykvalitetsinnhold på nettstedet ditt som er feilfritt og relevant. Søkemotorer som Google kan lett oppdage innhold som er kopiert fra andre steder på nettet, inneholder grammatiske feil eller er full av nøkkelord. #2 Legg til en blogg på nettstedet ditt og bruk variert medieinnhold For å engasjere nettstedsbesøkende og blogglesere, lag innlegg som inkluderer ikke-tekstlig medieinnhold som bilder, videoer eller originale visualiseringer (infografikk). Å ha ekstra innhold (spesielt om det er fengende) vil øke tiden brukerne tilbringer på nettstedet ditt samt sannsynligheten for at de vil dele nettstedet ditt med sitt eget fellesskap. #3 Tilby en positiv brukeropplevelse på hele nettstedet ditt Google vil vite om du bruker nettstedet ditt til aggressivt å annonsere tjenestene dine, eller om du er for pågående. Målet er alltid å tilby besøkende en behagelig opplevelse på nettstedet ditt. Det betyr tydelig innhold, støtte ved behov og alltid en mulighet til å gå tilbake. #4 Opprett et nettverk av interne lenker (men ikke overdriv) Legg til lenker mellom ulike sider på nettstedet ditt og bloggen din, men prøv å følge en prosess som føles organisk snarere enn tung lenking som kun er ment for søkemotorer. Lenk mellom sider som gir mening, for eksempel på tjenestesiden din, lenk til et bestemt bransjespesifikt begrep, og link det til et blogginnlegg du har skrevet om det, som gir mer informasjon om det begrepet. #5 Sjekk alltid nettstedets Kjerne-webviktigheter Kjerne-webviktigheter er et standard nettstedsytyelsesstandard opprinnelig opprettet av Google. Rapporten viser nettstedeiere hvordan sidene deres faktisk fungerer, hvor lang tid det tar for besøkende å laste ned sidene, og det tilbyr måter å fikse problemer på, hvis det er noen.
Av Ole-Petter Ortveit 29. juni 2022
When it comes to SEO, there isn't a magic formula to instantly send your site off to the #1 search result on Google. But there are some basic principles you should follow for a wonderful starting point. Here are the top 5 SEO practices to start with: #1 Write for people, not for search engines Always write original, interesting, high quality site content that's error free and relevant to your site. Search engines like Google can easily detect content that is duplicated from elsewhere online, that contains grammatical errors, or that is stuffed with keywords. #2 Add a blog to your site and use rich media To engage your site visitors and blog readers, create posts that include non-textual media like photos, videos, or original visualizations (infographics). Having that extra content (especially if it's captivating) will increase the time users spend on your site as well as the likelihood they will share your site with their own community. #3 Offer a positive user experience throughout your site Google will know if you're using your site to aggressively advertise your service, or if you're being too pushy. Always aim to offer site visitors a pleasant experience on your site. That means clear content, support when needed, and always an option to go back. #4 Create a network of internal links (but don't overdo it) Add links between different pages of your site and your blog, but try to follow a process that feels organic rather than heavy linking meant just for search engine crawlers. Link between pages that make sense, for example, on your services page, link a certain industry specific term, and link it to a blog post you wrote about it, that gives more information on that term. #5 Always check your site's Core Web Vitals Core Web Vitals are a standard site performance standard initially created by Google. The report shows site owners how their site pages perform 'for real,' how long it takes for site visitors to load site pages, and it offers ways to fix issues, if there are any.
Av Ole-Petter Ortveit 29. juni 2022
When it comes to SEO, there isn't a magic formula to instantly send your site off to the #1 search result on Google. But there are some basic principles you should follow for a wonderful starting point. Here are the top 5 SEO practices to start with: #1 Write for people, not for search engines Always write original, interesting, high quality site content that's error free and relevant to your site. Search engines like Google can easily detect content that is duplicated from elsewhere online, that contains grammatical errors, or that is stuffed with keywords. #2 Add a blog to your site and use rich media To engage your site visitors and blog readers, create posts that include non-textual media like photos, videos, or original visualizations (infographics). Having that extra content (especially if it's captivating) will increase the time users spend on your site as well as the likelihood they will share your site with their own community. #3 Offer a positive user experience throughout your site Google will know if you're using your site to aggressively advertise your service, or if you're being too pushy. Always aim to offer site visitors a pleasant experience on your site. That means clear content, support when needed, and always an option to go back. #4 Create a network of internal links (but don't overdo it) Add links between different pages of your site and your blog. Try to follow a process that's organic rather than heavy linking meant for search engine crawlers. Link between pages that make sense, for example, on your services page, link a certain industry-specific term to a blog post that gives more information on that term. #5 Always check your site's Core Web Vitals Core Web Vitals are a site performance standard initially created by Google. The report shows site owners how their site pages perform 'for real,' how long it takes for site visitors to load site pages, and it offers ways to fix issues, if there are any.
Av Ole-Petter Ortveit 29. juni 2022
When it comes to SEO, there isn't a magic formula to instantly send your site off to the #1 search result on Google. But there are some basic principles you should follow for a wonderful starting point. Here are the top 5 SEO practices to start with: #1 Write for people, not for search engines Always write original, interesting, high quality site content that's error free and relevant to your site. Search engines like Google can easily detect content that is duplicated from elsewhere online, that contains grammatical errors, or that is stuffed with keywords. #2 Add a blog to your site and use rich media To engage your site visitors and blog readers, create posts that include non-textual media like photos, videos, or original visualizations (infographics). Having that extra content (especially if it's captivating) will increase the time users spend on your site as well as the likelihood they will share your site with their own community. #3 Offer a positive user experience throughout your site Google will know if you're using your site to aggressively advertise your service, or if you're being too pushy. Always aim to offer site visitors a pleasant experience on your site. That means clear content, support when needed, and always an option to go back. #4 Create a network of internal links (but don't overdo it) Add links between different pages of your site and your blog, but try to follow a process that feels organic rather than heavy linking meant just for search engine crawlers. Link between pages that make sense, for example, on your services page, link a certain industry specific term, and link it to a blog post you wrote about it, that gives more information on that term. #5 Always check your site's Core Web Vitals Core Web Vitals are a standard site performance standard initially created by Google. The report shows site owners how their site pages perform 'for real,' how long it takes for site visitors to load site pages, and it offers ways to fix issues, if there are any.
Share by: